بهترین هدفون ها

Wiki Article

ورود / ثبت نام ورودایجاد حساب کاربری نام کاربری یا آدرس ایمیل *

اگر حافظه رم و حافظه ذخیره سازی  (هارد) را با یکدیگر مقایسه کنید، اصطلاحات مشابهی را پیدا خواهید کرد، اما تفاوت آن ها بسیار زیاد است. رم کامپیوتر بیشتر شبیه میزی است که اجزائی را موقتا بر روی آن قرار می هید تا بعدا از آن ها استفاده کنید.

همه منبع تغذیه ها به یک شکل و اندازه ساخته نمی شوند و بدون قدرت ولتاژ مناسب سیستم شما کار نخواهد کرد.

به یاد داشته باشید که میزان دقیق این سرمایه‌گذاری کاملاً به شما بستگی دارد، بنابراین قطعاتی را بخرید که بیشترین استفاده را از آن‌ها  می‌برید. 

با این کار نه تنها در از خرابی سیستم خود محافظت می کنید؛ بلکه هنگام ارتقاء به قطعات قدرتمند تر؛ سیستم شما هنوز توان مورد نیاز خود را دریافت می کند.

به عنوان مثال، ۸۰ پلاس تایید شده، ۸۰ درصد انرژی مصرفی ​​دارد، در حالی که ۸۰ پلاس تیتانیوم در همان محدوده وات، ۹۲ درصد کارایی دارد.

انتخاب بهترین قطعات برای کیس گیمینگ نظیر کارت گرافیک، سی پی یو، رم، هارد و... کمی سخت‌ و چالش‌برانگیزتر به نظر می‌رسد.

همچنین مطمئن شوید که مادربرد دارای پورت‌ها و اسلات‌هایی است که برای نیازهای شما مناسب هستند. 

در بازار قطعات کامپیوتر، برندهای معتبر زیادی وجود دارند که می‌توانید برای خرید قطعات مورد نیاز خود به آنها مراجعه کنید. برخی از این برندها، مشهور و شناخته شده هستند و محصولات آنها کیفیت بالایی دارند.

آدرس فروشگاه: ساوه، منطقه شهرداری یک،خیابان شهید صفری( کارون)، روبروی بانک ملی، فروشگاه امین

همچنین با توجه به شرایط سخت افزاری هر کامپیوتر ، می توان برخی قطعات پردازشی و حافظه ای را ارتقاء داد تا علاوه بر عمر بیشتر ، قدرت پردازشی دستگاه ها نیز افزایش یابد .

در متن کامل مقاله را بخوانید مقابل کارت های صوتی آنبرد قرار دارد که در واقع یک تراشه است که روی مادربرد نصب شده است و قابلیت ها و امکانات کمتری را به شما ارائه می دهد.

فیلترها خانه فروشگاه حساب کاربری من وبلاگ

در اینجا برخی از عوامل مهمی که در زمان خرید کیس کامپیوتر باید به آن ها توجه کنید اورده اشده است. عواملی همچون اندازه کیس، نوع کیس، ویژگی های اضافی آن و در نهایت قیمت 

Report this wiki page