بازی های موبایل ماشین

Wiki Article

Regulują poziom cukru i zapobiegają miażdżycy: doskonale zastępują słodycze i są znacznie tańsze!

در این بازی با ساخت شخصیت خود، گروه مورد علاقه خودتان را از بین چهار گروه اسلکترین، گریفین‌دور، ریون کلاو و هافلپاف انتخاب می‌کنید و وارد ماجراجویی در مدرسه هاگوارتز می‌شوید.

این بازی پیش از این ابتدا در سال ۱۹۹۷ برای کنسول پلی استیشن منتشر شده بود و حالا کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون هم می‌توانند تنها با پرداخت ۲.۹۹ دلار آن را تجربه کنند.

البته این بازی‌ها شانسی انتخاب نشده‌اند. همه‌ی آن‌ها از نظر گرافیکی فوق العاده هستند و بالاتر از استانداردهای مرسوم دنیای بازی‌های موبایل جا میگیرند.

برخلاف بسیاری از بتل رویال‌ها، امکان ساخت‌وساز در بازی فورتنایت باعث شده تا این بازی تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان رقم بزند و البته کمی هم گیم‌پلی آن را پیچیده کند.

بازی بخش‌های مختلفی دارد و چالش گیم‌پلی در نسخه موبایل بازی هم تا حد زیادی حفظ شده است. به‌یاد داشته باشید که از لحاظ بصری مورتال کامبت همواره خشونت اغراق شده‌ای دارد، بنابراین اگر خشونت روی شما تاثیری ندارد به سراغ این‌بازی بروید، در غیر این‌صورت بیش از ۱۰۰ بازی دیگر در این مقاله برای تجربه کردن به شما پیشنهاد داده‌ایم.

بازی‌‌های آتاری را به‌یاد دارید؟ جایی که باید با دوست یا فامیل خود در یک بازی پینگ پونگ رقابت می‌کردید؟‌ اصولا در بازی پینگ پونگ بازیکنان باید سعی کنند تا مانع عبور توپ از زمین خود شوند. اکنون اما یک بازی متفاوت به نام ضدپونگ برای اندروید منتشر شده است.

از دیگر حالت‌های بازی می‌توانیم به مأموریت بی‌پایان اشاره کنیم که شما را در مقابل موج عظیم حمله‌های زامبی‌ها قرار می‌دهد.

در جریان بازی کنترل شخصیت‌های مختلف را به‌دست می‌گیرید که هرکدام دارای پیشینه داستانی هستند. درجریان بازی باید درکنار رویارویی با حمله غارتگران سعی کنید تا با ورود خانه یا مناطق دیگر شهر جنگ‌زده با به‌دست آوردن آیتم‌های لازم برای زنده‌ماندن تلاش کنید.

بازی های پیکسلی موبایل جهت افزایش نیروی دفاعی‌تون هم باید به قلعه بازیکن‌های دیگه یورش ببرین و از اون‌ها غارت کنین.

استودیوی نردبان اندیشه همچنین توجه ویژه‌ای به موسیقی سنتی بازی آمیرزا داشته است به شکلی که در جای جای بازی می‌توانید از موسیقی اصیل ایرانی لذت ببرید.

هر مسابقه یک برنده دارد هرچند در حالت اسکوآد می‌توانید به همراه سه دوست خود برای پیروزی نیز تلاش کنید.

ظهور بازی پابجی در استیم باعث شد موج جدیدی از سبک جدیدی به نام بتل رویال روانه بازار شود.

De ce nu ar trebui să stai la fereastră în timpul unei furtuni Dlaczego warto założyć gumkę na pilota telewizora: przydatna sztuczka od doświadczonych hostess

Report this wiki page